arrivederci*



Bu bir veda yazısı belki de.. belki yarın devam ederim yazmaya, belki üç ay sonra belki de hiç.. bilmiyorum.. ne yazı yazmak ne de sanal gerçeklikte yaşamak istiyorum artık.. çekiyorum elimi eteğimi..

msnde görüyorsanız dosya almak / göndermek zorunda olduğum içindir, facebookta görürseniz aptal tarlamla ilgileniyorumdur, bitsin defolup gideceğimdir..

Dediğim gibi belki yarına geçer bilmiyorum ama şu an hiçbir şey yapmak istemiyorum.. telimi bilenler ulaşabilirler, ya da mail atarsanız dönerim belki ama buralar bir süre boş kalacak..

İyi bakın kendinize

*Görüşmek üzere..


3 Responses
  1. hiçbir yere gitmek yok... takip ettiklerime ekledim, hiç de kaldırasım yok... o nedenle aynen devam... ara vermeler olur, ama bırakıp gitmeler olmaz... takipteyim haberin olsun :)



  2. Canan Says:

    @oğuz hangi ismini kullansam bilemedim işin zormuş :) sağol, toparlanıyoruz herşeye inat, napalım =)

    @diamandi teşekkürler :)