bitti

final adı verilen zırvalıklarım nihayet sona erdi.. bugün azcık sallamayla azcık çalışmayla baya bişey yaptım.. kalmayacağımı umuyorum hele de dünkü berbat sınavdan sonra....

bugün finallerden kurtuluş bütlere hazırlık partisi yaptık.. hoş büte girecek sadece bendim ama önemli olan o değil =)) canım aplam ve canım kardeşim bonibonlu pasta yaptılar kutlama için =)) buyrun o da kendileri:



günlük hayatımızda dinlemeyeceğimiz şarkıları dinleyip eğlenip hoplayıp zıplamak accayip ii geldi.. stres atmak böle oluyomuş =))

zor bi hafta beni bekliyor.. sınav sonuçları belli olacak.. sinir harbi devam ediyor.. Allah sonumu hayır etsin :-/

bir de ırkçı dede geliyomuş.. attan inip eşşeğe binmek bu olsa gerek.. hayırlısı bakalım 8-)
2 Responses
  1. Selin Says:

    Sonuçlar açıklansın bir daha kutlama yaparız :p
    Her gün yaparız aaa tutan mı var bizi =)

    bi de ben zico'yu geri istiyorum :'(


  2. Canan Says:

    sonuçlar açıklandıktan sonra diil de temmuzun 10undan sonra kesin parti yapabiliriz bütler o zaman bitiyo çünkü :D

    ben de ama kısmet :-/