buyuk askim

evet hayatımın en büyük aşklarından biri.. ICE TEA ŞEFTALİ.. onsuz geçen ömrüm boşa geçmiş meğer.. ilk ne zaman içtim hatırlamıyorum.. midemin artık kola içme diye alarm vermesi beni ice tea ye döndürdü bir onu hatırlıyorum.. su yerine ice tea içmek istiyorum dolapta olduunu bilirken normal şekilde hayatıma devam edemiyorum :D damarlarımda ice tea dolaşsın istiyorum..
tabi bunun yanı sıra içtiğimde aklıma gelen güzel,harika anılar da var.. tabi bunları size anlatmicam her ne kadar günlük adı altında yazılsa da özel hayata saygı lütfen :P

bak ben bi paragrafçık yazı yazana kadar bi bardak daha bitti.. biliyorum dolapta bir bardak daha var.. bunu bile bile yaşamak ne kadar zor biliyor musun sayın blog okuru :S yaşamayan bilemez bunu :D

yarın sınav çilesi başlıyor.. üç güncük diye avutmaya çalışıyorum kendimi ama canım hiç çalışmak istemiyor ve beynim sürekli oyalanmak için bişeyler üretiyor.. şu an yaptığım da tam olarak bu zaten.. canım ders çalışmak istemedii için blog yazıyorum.. zorlu bi üç gün beni bekliyor.. yarın 11:45-13:10 arası salı 11-12:30 arası ve çarşamba da 10:15-11:45 arası dev bir işkence beni bekliyor.. dualarınızı esirgemeyin çok darılırım :P

yarınki derslere hiç çalışmadım arap edebiyat tarihi ve edatlar beni bekler.. ufaktan yollanayım ben artık.. şu temmuza bi girsek 3üne bi kavuşsak ta herşey güzel olsa... öle işte...

22:36 oldu saat.. midem bulanıyo çalışma fikrine bile.. şu 3 günü atlatim daha bişey istemiyorum...offffffffffffffff
0 Responses