Mutluyum, Mutlusun, Mutlu

güzel bi gün bugün ya :) hatta uzun zamandır olmadığı kadar.. Türkiyemiz zor bir maçın ardından galip geldi, eksik notlarım beni çok mutlu edecek şekilde tamamandı, canın arkadaşım biricik LaLamla uzun uzun muhabbet edebiliyoruz, bi de uzun zamandır böyle bi msn konuşması yapmamanın verdiği sırıtganlık hali.. neyse herşeyi bilmeseniz de olur ama Allah hepinize nasip etsin canım okuyucularım benim :D

sürekli bunalım sürekli buhran dolu şeyler yazıyorum farkındayım.. hiç çekilecek insan değilim onun da farkındayım.. ama artık devir değişti e tabi Canan'da değişti :D (Çeliğin güzel bandanasından öpüyorum :D) (biliyorum iğrencim çok sağolun)

ne demiş canım şairim Orhan Veli;

ne atom bombası
ne londra konferansı
bir elinde cımbız
bir elinde ayna
umrunda mı dünya?
aynen böyle bence de :D hatta salı günkü zülfü bile umrumda diil notlarla ders geçiliyormuş gibi :D takıyorsun da noluyodan girer eğitim sisteminin yanlışlığından çıkarım çok sevimsiz bir konuşma olur o yüzden susuyor susuyorum..

Lale'yle dalga geçerken ben iyice Ahmet Selçuk İlkan moduna girdim yahu.. her tarafımdan şiir çıkıyo :D

ilk önce montajını yaptığım sandalye yetmedi (aa ben size bahsetmemiştim di mi:D) bugün de bisiklet montajı yaptım saygıdeğer okur :D evet evet gerçekten benim bunu yapan.. hatta şöyle anlatim üzerinde nasıl yapılacağına dair hiç bilgi olmadan ön tekerlek gidon sele v.s herşeyini bağladım :D bu bi gift sanırım :D doğuştan yetenekliyim böyle şeylere :D baktım mı anlayabiliyorum neyin nasıl olacağını :D eğer birgün bisiklet montajı yapılmasını isterseniz ya da ne bilim yapı marketlerin birinden 5 tekerlekli döner koltuk alırsanız haberim olsun koşa koşa bağlamaya gelirim efenim :D (tekerlekler değişince belki değişik bağlanır diye 5 tekerlek dedim bu konuyla ilgili espri yapılmasın çok sinirli insandır blog yazarı kişisi :D ) bu arada niye ben koşuyorum ulen işi olan sizsiniz.. kaldırın mabadları gelin yanıma alla alla :D ama elektronik aletlerinizi getirmeyin çarpılmaktan çok korkarım :D (saçın başın havaya dikilir ıykkk)

üff 10 parmağımda 20 marifet var Allah blog yazarı kişisini kahretmesin yaa (H) montaj desen bende kültür, zeka, espri kabiliyeti, zarafet, mütevazılık, anlayış, alçakgönüllülük hepsi bende Allah kahretmesin.. (tamam fazla attım ben de inanmadım hiçbirine ama accık idare edin :D)

maçın tuhaflığı içerisindeyim hala :S ne tuhaftı be dünyanın en iyi kalecilerinden biri (Cech) topu elinden kaçırıversin. sonra bi gol daha at.. sonra kalede Tuncay varken penaltılara kalma korkusuyla yüzleş.. sonra biri karşı kaleye şut attı die dellen.. zaman geçirsenee diye.. bitmek bilmeyen 5 dakika ve finiş :D Allahtan kaleye sağlam şut gelmedi :D milli takım da isviçre panteri die t-shirt bastırır artık Tuncaya hahaha tabi semt takımı olsaydı büle yaparlardı :D tek üzündüm takımın başında fatih terimin olması.. sevmiyorum nefret ediyorum nefret edicem.. gerçi ingilizce konuşmasın da takımın başında dursun ona da razıyım :D :D it's the fıtbıl that's the fıtbıl..now we see in tebela.. ama yine de everything is something happened o yüzden saygı duyuyoruz kendisine :D :D

yeter bu kadar maç muhabbeti :D futbol sevmeyen okurlarım da var orda bi yerde görebiliyorum :D aslında okularım var mı onu da göremiyorum arada bir kendinizi belli etseniz ii olur hani deli diilim di mi kendin çal kendin söyle :D orda bi okur var uzaktaaa.. tamam ebediyen susuyorum saatin 3:33 olduunu göz önüne alırsak bu kadar saçmalamayı çok görmeyin bana :d

bugün öss vardı.. ben atılmasına sinir olduumdan kimseye nası geçti canım die mesaj atmadım.. sizi düşünmedim sanmayın dua ettim bol bol ama msj filan atmak istemedim işte.. kendimi yerlerine koydum biras.. umarım hepiniz istediğiniz yeri kazanmışsınızdır güzel insanlar :)

güzel bi gün güzel bi kapanışı olmalı..
günü güzelleştiren insana:
"teşekkür ederim".. herşey için.. HER ŞEY için..
5 Responses
  1. Adsız Says:

    mutlu diilim
    olmicam
    olamıyooommmmmm
    ama canan sen olmasannn
    neye gülücezzz


  2. silen yazar benm :D
    hacım sana tek bişi sölicem bu yazı sorası:D o da:
    ne maçtı la:D:D

    ayrıyetten ahmet selçuk ilkan diil de senden ii bir sezen cumhur önal olur hacım benem:D:D:D

    iiki gelmişim olum istanbula ii eğlenioz:D


  3. Selin Says:

    mutlu akü reklamı gibisin 8-)


  4. Canan Says:

    mehmetcim sırıtmana sebepsem mutluyum =)

    lale; senin eğleniceğin varmış beni bahane tutma :P

    selin; müjdat gezen bizzat arayıp telif aldı benden :P

    değerli yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür eder üçünüzü de sevgiyle kucaklarım efenim :)


  5. "lale; senin eğleniceğin varmış beni bahane tutma :P"

    esefle kınar başarılarının devamını dilerim ha$ere:P