kaldı 8..

ilk olarak bugün için beni destekleyen bana gaz veren benim için dua eden herkese çook teşekkür ederim =)

sınavların birini ii atlattım 8 tanecik kaldı geriye.. yarın da ikisini atlatıp önümüzdeki hafta 3 güne 6 sınavlı paketi beklemeyi düşünüyorum.. yarınki nisbeten kolay.. en azından sözlük kullanabiliyoruz ve hoca manyak değil :D yine de her an herşey değişebilir tabi :) insanlar değişebiliyor malumunuz..

gün içerisinde bütün duygu değişimlerini yaşadım sanırım.. mutluluk korku sinir üzüntü şaşkınlık hayal kırıklığı tekrar sinir filan.. yoruyo bu hayat beni ya 8-) yoruyo işte...

geçen gün farkettim çok uzun yazıyormuşum yazılarımı.. belki (yoktur da) okumaktan keyif alan, hiç olmadı okurken sıkılmayan vardır ama ben rahatsız oldum o kadar yazı okutmak zorunda bıraktığım için sizi.. artık kısa kısa yazıcam sinir harbine ya da ne bilim eğlence moduna geçmedikten sonra.. yok ben illa uzun uzun okumak isterim süper yazıyosun, müthişsin demek isterseniz alt tarafta yorum kısmımız var görüşleriniz dikkate alınacaktır emin olunuz :P

neyse bu kadar mola yeter bir dersin temel çalışması bitti ama diğeri beni bekler.. baktım ki uykum gelmedi diğerinin üstünden bir tur daha bile geçilebilir bence.. geçilse güzel olur mu olur =) nedenini anlayamadığım bir şekilde başım kötü şekilde dönüyor :S hayırlısı bakalım :S

güzel bir tarihe girdik 2 saat 15 dk önce.. umarım güzel bi gün olur herkes için..

sonradan farkedip edit: googleda da wishorb olayı varmış yahu.. hatta blogtan seçebiliyormuşsun hediye taleplerini demin farkettim :D kesin bizim boğaziçili gençlerden çalmışlardır..innovatif sahtekarlar :D bu edit değerli aplama oldu ama idare edin :D
2 Responses
  1. Selin Says:

    Ben de ilk gmailde görmüştüm sanırım. Herkes yapmış yau, gençler milleti yedi innovasyon diye :p


  2. Canan Says:

    diyorum ya innovatif sahtekarlar diye =)) o kadar da onlar kazansın die herşeylerine 10 verdimdi :D