corekotu

bugün itibariyle dengesiz halimi aktive ettim.. vatana ve milllete hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum.. hiçbişeyi takmıyorum artık.. ya da en azından takmama kararı aldım.. eğer bu hayat öyle ya da böyle geçip gidecekse en azından keyifli geçsin de azcık birşeye benzesin di mi? (klavyemin space tuşu zor basıyo sebep olanları can-ı gönülden kutluyorum :@ )

sınavlardan nefret ediyorum.. sınav zamanından nefret ediyorum.. not toplamaktan apayrı nefret ediyorum.. neyse ki bazı güzel insanlar yardımcı oluyorlar :-/ fotokopilere dev bir orman kadar kağıt harcamışımdır herhalde şimdiye kadar.. yine stres yine uykusuz geceler yine sinir harbi yine zülfü.. ama yine de olsa da bitse havasındayım bu konuda da.....

bugün en iyi sandığım şeyin aslında sandığım kadar ii olmadığını farkettim.. neden böyle diil ki sorusunu tekrar tekrar sordum.. neden böyle olmak zorunda? bilen varsa söylesin ben cevap aramayı bıraktım.. herşeyde bir hayır var diye kolay olanı mı seçmemiz gerekiyor?.. ya da "hayır"dan ziyade tek amaç sınanmak mı?

Selin'den aldığım duyumlara göre mutfağımızda bir adet böcek dolaşmaktaymış.. saatin 01:41 olduğunu ve benim karnımın aç olduğunu düşünürsek bayağı çaresiz durumdayım :-/ hayatımda kendimi yanyana bile düşünemediğim, her gördüğümde kaşıntı tutan tek canlı türüdür böcekler.. hatta büyük sinekler kelebekler v.s de bunlara dahildir.. hayvanlardan bahsetmişken demin çok enteresan bir hayvan gördüm antuda paylaşayım istedim :) (işte bu kadar faydalı, yardımsever, eşi bulunmaz harika hatta müthiş bi insanım Allah blog yazarını kahretmesin :D)

hayvanımızın ismi bal porsuğu...tüm zehirlere karşı bağışıklığı olan hayvanımız kobra piton v.b arkadaşları bir oturuşta kıtır kıtır yiyebiliyormuş..timsah aslan kaplan leopar v.b yırtıcı parçalayıcı hayvanlara kafa tutması da cabası.. isminin bal porsuğu olmasının sebebi de arı kovanlarına saldırıp bol bol arı ve bal tüketmesiymiş.. derisi kalın olduğu için arıların sokma çalışmaları sonuçsuz kalıyormuş.. böyle anlatınca insanın gözünün önüne mamut gibi fil gibi devasa canlılar geliyor değil mi? Bilakis efendim kendileri kedi kadar.. bu da fotoğrafı:



demek ki gördüğümüzde ters gitmememiz gereken hayvanların en birincisi bu arkadaş.. suratında meymenet yok zaten baksana tipe :D

gece gece tuhaf bir siteye girdim.. (adult içerikli değil hemen aklına o geldi biliyorum okur insanı :D) kendi deyimleriyle Türkçülerin sitesiymiş.. ben de tuhaf bi şekilde buldum orayı.. her siyasi görüş hakkında biraz fikrim olmalı ilkesini benimsediğimden mütevellit daldım içeriye.. şaşkınlığımı hala üzerimden atabilmiş değilim.. forum yerine otağ istatistik yerine sayımlama takvim yerine andaç polis yerine kolluk kuvveti denen tuhaf bir site :S üyelik isimlerine girmiyorum bile :S merak ettim bu işi araştırma yapayım biraz :D hem açlığımı unutmuş olurum :D bugün amma bilgi dolu blog yazarı oldum ben ya :D boş insan olmanın faydalarından biri işte :D

ve lanet olasıca çörekotu.. space tuşumun yarı basar halinin tek sebebi kendileriymiş.. dev bir mucizeyle space'in altında ben basınca kımıldadığını farkettim..ve başarılı bir operasyonla olay mahalinden uzaklaştırdım kendilerini! işin tuhaf kısmı simitte poğaçada çörekotunun kokusunu bile istemeyen blog yazarı kişisi nasıl oldu da klavyesine çörekotu kaçırdı :S dış mihrakların etkisi olsa gerek 8-)

ahh yazmayı unuttum..sevgilim kişisi de blog alemine girmiş.. ben girerim de o geri kalır mı :P daha bişey yazmamış kendileri.. en kısa zamanda değerli yazılarını görmek istediğimi belirtir hayırlı olmasını dilerim efenim.. blog linki eklemeyi bulim linklere de eklicem :D

an itibariyle kocaman bir kelebek içerde ışık gördüğünden mütevellit camı tıklatır gibi ses çıkarıp içeri girmeye çalışıyor.. izninizle "imdaaat" diye bağıtmak istiyorum! uyudum da rüya mı görüyorum! şaka gibi resmen :S zaten ne demiş peyk: sulu bir şaka bu hayat..varolan katlanmak zorunda..
2 Responses
  1. Selin Says:

    hep birlikte bağırıyoruz:

    we don't need no educatioooonnnnnnnn

    son günlerde çörek otu içeren bir şey yediğimi sanmıyorum ama yine de ben yapmış olabilirim :D


  2. Canan Says:

    sınav zamanı okula giderken hep bu şarkıyı söylüyorum zaten.. dinlemememe rapmen hem de.. nefret o kadar birikmiş ki içime sınav zamanı kendiliğinden ortaya çıkıyor :S

    ya pazar günkü simitlerden mi oldu diyorum ama tam emin değilim :S neyse çıktı ya önemli olan o :D