?

kafamda fazlaca soru işareti birikti bu ara..


ne?


neden?


niye?


nasıl?


vesaire... vesaire..


tabi ki hepsi cevapsız.. ya da bulduğum cevaplar beş para etmez.. ben mi herşeyi fazla kurcalıyorum, kurcalanacak şeyler fazla mı bilmiyorum..

ama mutlaka canımı sıkacak şeyler biryerlerden dört nala önüme çıkıyor..


üstüne bir de herşeyi sorgulama eklenince ve bu sorgulamaların nahoş sonuçları çıkınca iice katlanılmaz bir hal alıyor..


doğru mu yapıyorum? doğru mu yaptım? doğru yapacak mıyım? doğru ne? ben mi uyanıyorum yoksa can sıkan şeyler gitgide çoğalıyor mu?


sorular..... sorular.....


ve en çok sorduğum soru


"neden böyle?"


bütün çünküleri sizden bekliyorum..


zira ben bu soruyu artık hiç sevmiyorum...


bir de "herşey düzelecek mi?"




cevabını bile bile.....
2 Responses
  1. Adsız Says:

    of canan of...

    hayatta keşkeler..nedenler olmamalı...

    hayatı işkenceye çeviren ender sözler degil mi bunlar...
    yapma...

    seni seven insanlar,seveceklerin,özleyeceklerin...bırak bunların peşinden koş...

    seviyoruz seni...

    mehmet


  2. Canan Says:

    haklısın ama küçücük olan sinek tek başına mide bulandırmayı beceriyor genellikle..

    yine haklısın sevdiklerime hakettikleri değeri de veremiyorum.. saçma sapan ama beni üzen şeylere saplanıp kalıyorum..

    bencilim.. geçicek.. öle olmalı..

    sağol canım benim yaa! çok sağol herşey için =)