":D"

az önce tvde izledim efenim dünyanın sonu gelmekteymiş..arılar kovanlarını terketmişler ve bu da büyük gıda krizine sebep olucakmış..

sürekli hayaller kuruyoruz okuyoruz ediyoruz.. hepsi boşuna mı be :D :D öyleyse ben tez vakitte okulu bırakıyorum :D sınavlara çalışmayı da bırakıyorum :D son zamanlarımızın tadını ii çıkarmak gerek di mi :D evlenip hemen çocuğa karışmalı :D çocuk sevmeden gitmemek lazım :D sonraaa yalovafeste de gidelim oldu olucak.. şu ana kadar gerçekleştirilmiş en güzel festlerden biri olucak benim içün.. listeyi ben yapsam bu kadar olur yani :) ibadeti de elden bırakmamak gerek malum gideceğimiz yer sıcak olabilir :D bi de dünya turu mu sıkıştırsak araya :D aman zimbabwe'de filanken kopar bi de sıkıcı olur hem ne demişler bir başkadır benim memleketim :D bi de beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar var tabi de canım aplamdan dolayı bu bahsi kapıyorum :D

bi tatlı krizimin daha aşılmasında emeği geçen saygıdeğer halam ve pek kıymetli ablama teşekkürü borç bilir yanaklarından mıncırırım :D

hikayelerde 11/7 deyim şu an.. 5 parçam kaldı 8-) çok zor durumda değilim ve yetişecek sanırım.. ama bu sinirlerimin zıplamasına psikolojimin bozulmasına engel değil işte.. bu aralar fazla agresifim fazla tahammülsüzüm fazla dayanılmazım (kötü manada :D ) bi anım bi anımı tutmuyo filan işte.. haberiniz olsun fazla bulaşmayın :D

bugün canlarımdan biri şehrimize adımını attı.. [ diğerinin gelmesine 18 gün var daha :( ] 18ini hararetle bekliyorum senle buluşup sapıtmak için bebek :D yetti gayrı bu hasret :D aah ah şu sınavlar olmasaydı da :D

sınavlara ve buhranıma rağmen bu sayfayı ":D" ile doldurabilmemin sebebi sensin :) ii ki geldin canım benim.. hep yanımda kal..
5 Responses
  1. Selin Says:

    sen kalacak yer bul yalova fest'e seninle gelmeyen ne olsun :p


  2. Canan Says:

    çadır :D :D


  3. Selin Says:

    Annemden sen izin alıcaksın o vakit :D


  4. Canan Says:

    uyanık gördüm seni HIH


  5. beni götürün bak valla sular benden hem de damacana damacana:D:D:D