Yine ayni sarki caliyor naa na naa nan nan nan naa

yine siz sevenlerimleyim :P dünün duygu değişmelerinden sonra nasıl bir gün olacağını merak etmekteydim.. telefonumu her gün olduğu gibi yatağın az bişe altına koymuştum.. sabah uyanıp saatin kaç olduğuna bakmaya çalışırken küçük çapta bir yumrukla yatağın alt ortasına kadar attım telefonu :S alayım derken daha ileri ittim.. öbür taraftan uykumu kaçırmamaya çalışıyorum..sonra etraftaki bir uykusuz (bilmeyenler için bilgi: mizah dergisi) imdadıma yetişti ve emelime ulaştım.. ben telefonu almaya çalışırken içeri giren aplamın "nooldu" demesine "telefon gol oldu" diye cevap verip arkamı dönüp uyuduğumu hatırlıyorum umarım gerçek diildir :S


film sayesinde hayatımın en tırstırıcı gecesini geçirdim.. korku ve gerilim filmlerinden fazla etkilenen bir insan değilim.. halka filmini bile gülerek izlemişimdir.. köy garez v.s türü filmlerden etkilenmedim bile.. ama bu çok farklıydı.. görünüşünden çok bize sunuluş şekli çok korkunçtu.. ende tura bir iki üçç oynadıklarında aplamdan izleyip sonra bana anlatmasını istedim kendisi de onaylar :) gece sırtımı odaya dönmeye korktum yahu biri ebeleyip kaçmaya başlicak diye :D manyak mıyım? evet! korku filmlerini ve korkmayı seviyo muyum? bayılıyorummmm :D baş karakter thomas kardeşimi görmek isteyen varsa buyursun efenim:




yahu bu oyunun adı ebe tura bir iki üçç değil miydi diye bütün film Selinle kavga ettik.. çocukken mahale arkadaşlarım gururumla oynamış yahu..ebe tura bir iki üüçç o :'( hadi bu oyunu geçtim sisi mani fıstık ın orijinali ne o zaman.. abla lubla lub lub lubla diye başlardı şarkısı :S acı gerçeği biliyorsanız söyleyin nolur bağışıklık kazandım fazla üzülmem artık :'(

uyandıktan hemen sonra bir telefon geldi.. kardeşimin okulundan aradılar.. okul birincisi olmuş pisiklet vericeklermiş.. pisiklet diil de birinci olduğunu öğrenmek güzel bişeymiş yahu :) imrendim şimdi neden ben de öyle değilim diye :D dolayısıyla günüm güzel başlamış oldu sayelerinde :) ama önemli olan güzel bitirmek :P

başlığın konuyla ilgisini düşünüyorsunuz hemen söyliim.. addicted mıyım bilmiyorum ama bazen bi şarkıyı bir kere dinlemek kesmiyor beni.. aslı-tüm şehir ağladı, buz-yalnızlık, deli gömleği-yağmur, second-mutsuzum işte v.s v.s bugün de Demir-resim sardırdı öyle.. sabah bu şarkıyı söyleyerek uyanmamın etkisi sanırım.. öle işte..

gün ettik derken günleri ooof
bir baktım geçmiş yıllar
terkettiğim şehirler,dostlar,sevgililer
kaybolmuş birer birer

yine aynı şarkı çalıyor naa na naa nan nan nan naa...
0 Responses