düşeş..

kurdelem de hazır.. ben evleniyorumm :P öyle bir adet varmış sayın okuyucularım.. sözlenen kişi kurdelesinden bir parça verirmiş bekar olanlara.. hatta yutulması da gerekiyormuş sanırım o parçanın.. dün 3 saatlik uykuyla okula gidip 2 sınava girip akabinde lalecimle buluşup eve 8 sularında geldiğim için söze gitmeye halim kalmamıştı.. hatta kendimi eve nasıl attım yatağa ne ara yatıp ne ara uykuya daldım hatırlayamıyorum pek.. bi ara hayal meyal selini kahverengi benekli abiye kıyafetle altında yüksek topuklu ayakkabıyla gördüm ama kabus diildi sanırım :S

merak ediyorsanız söyliim kurdeleyi tabi ki yutmadım.. zaten simli bişey çıkmaz sonra die düşündüm.. uzunluğu da önemliymiş bir de.. kısa olursa daha çabuk evleniyormuşsun benimki 1,5-2cm.. herhalde hemen gitmiyorum :D

erken uyuduğum için 12 sularında uykudan tamamen arınmış şekilde kalktım ve kendimi kurdeleyle başbaşa buldum.. selin yut hadi yut bak evde kalırsın yoksa die dalga geçiyodu :S

neyse tuhaf bi adeti daha öğrendim ve siz değerli okuyucularımla paylaştım :D ayakkabı altına ad yazmayı duymuştum ama kurdele yutmak çok tuhaf geldi.. okuyup ta yutmaya niyetlenen hanım kızlarımız olursa şimdiden söyliim YAPMAYIN çıkmaz o!..simli simli bi de :S batıl şeyler bunlar anacım :P

laleyle de 5 ay sonra görüşme şerefine nail olduk :-/ şımarmasın die söylemedim ama çok özlemişim yaf.. insan bazen birilerinin onu iteklemesine ihtiyaç duyuyo, bazen megalomani sarıyo, bazen küçük şeylere takılıp bütünü göremiyosun bazen seni gerçekten anlayan gerçekten iyiliğini düşünen insanlarla dertleşmeye ihtiyaç duyuyosun.. ii geldi baya.. her açıdan..


tabi bunda tavlada 6-0 yenmemin de etkisi var mı bilemiyorum :P bi insan bak düşeş atıyorum diip kaç kere düşeş atabilir ya :D seneye 18 haziranı kutlamak istiyorum :D 18 haziranı unutma unutturma kampanyası başlamıştır (H) hayırlı uğurlu ola :D
8 Responses
  1. ben de seni özlemişim :& :$ 18 haziran ne günü olcak dünya tavlada bi safı üstüste yenme günü mü :D ben bu günü unuturum da unuttururum da hacı kusura bakma:D


  2. Canan Says:

    ben de bloga yazdım unutmamak için :D seneye bugün gene tavla oynicaz senle hiç kaçarın yok :D


  3. ne oynicam be:D blogunu bombalarım öperim seni yaparım bişi unuttururum:D unutturmalıyım:D yada o güne kadar zar tutmayı öğrenirim:Dkampa giriom tavla kampına:D


  4. Canan Says:

    hahaha bana diip duruyodun ya zaten olum zar mı tutuyon diye :D bi ara ben de şüphelendim ama bak 6-6 atıcam diip 6-6 attım kaç kere :D hakkını yemeyelim sen de çok attın ama o sırada hep kırığın vardı :D kısmet bu işler :P


  5. Selin Says:

    o bir kabus değildi sevgili kardeşim :D gayet gerçektim ben :p
    topuklu ayakkabım ve kahverengi elbisem de gerçekti:p
    evde kalınca hatırlatıcam sana kurdeleyi yutmadığını, hatta kabuslarına giricek böööööö


  6. Canan Says:

    yaaa kalmiicammm bananeee böhü böhüüüüüüü :D

    sevgilim insanı artık devreye girsen diyorum :D :D


  7. Ufuk Atas Says:

    girdim girdim :D biraz gec oldu ama guc olmasin...
    evet acikliga kavusturuyorum bazi seyleri; Selincim, Canan'in o kurdeleye ihtiyaci yok(H) ben varim (H) :P


  8. Canan Says:

    heh şöle afferim :D :P

    Allahım ne mesuudummm :)